فهرست بستن

قیمت پیچ و مهره استیل

قیمت پیچ و مهره استیل  یکی از پرکاربردترین نوع اتصالات صنعتی پیچ و مهره استیل می باشد.
معمولا در صنایع که در آن فلز در معرض خوردگی های ناشی از رطوبت و برخی اسید های محیطی ضعیف قرار دارد از پیچ و مهره استیل بعنوان اتصالات اصلی استفاده می کنند.

این پیچ و مهره ها دقیقا طبق استاندارد های پیچ های شش دیگر تولید می شود و در شکل و شمایل نیز هیچ تفاوتی با آنها نمی کند و تنها تفاوت آن بکار رفتن گرید های مختلف استیل در ساختمان خود است که در واقع خواص مکانیکی مقاومت را به آن می دهد. این پیچ و مهره ها در چند گرید مختلف تولید می شوند.
این پیچ ها به شکل های متفاوتی برای کاربری های مختلف تولید می شوند که در شکل های صنعتی بصورت شش گوش و آلن و همپنین استاد بولت ها می باشند.

قیمت پیچ و مهره استیل 

گرید پیچ و مهره استیل

پیچ و مهره استیل معمولا در 3 گرید 304، 316 و 310 تولید می شوند که در این میان پیچ و مهره استنلس استیل 304 و 316 که به ترتیب بصورت A2 , A4 نیز شناخته می شوند بصورت گسترده تری مورد استفاده قرار می گیرند.
هر یک از گرید های پیچ و مهره دارای خواص مکانیکی مختلفی هستند و برای صنایعی خاص و کاربری ویژه ای مورد استفاده قرار می گیرند. تنسایل پیچ و مهره های استیل تقریبا برابر و حدود 700 مگاپاسکال می باشد.

قیمت پیچ و مهره استیل 

آنچه گرید های مختلف پیچ و مهره استنلس استیل را متفاوت می سازد مقاومت محیطی آنها در برابر حرارت ،رطوبت و اسید
می باشد. در محیط هایی با دمای کاری بسیار بالا معمولا از پیچ استیل گرید 310 استفاده می شود.
برای محیط های اسیدی ضعیف و محیط های کلریدی استفاده از پیچ استیل 316 یا گرید A4 پیشنهاد می شود.

برای محیط های کاری که صرفا با رطوبت سر و کار دارند نیز از پیچ و مهره 304 استفاده می شود.

قیمت پیچ و مهره استیل

قیمت پیچ و مهره استیل 

انتخاب بین پیچ استیل و فولادی به سبب تفاوت بارز آنها در خواص مکانیکی و ترکیب شیمیایی اندکی دشوار است چرا که یکی سختی و تنسایل و مقاومت کششی بالاتر داشته و یکی مقاومت بالاتری در برابر زنگ زدگی دارد.این مهره ها دارای قیمت بالاتری نسبت به پیچ و مهره فولادی هستند و این در حالی است که تنسایل و مقاومت کششی پایینتری دارند.

تماس با ما

تلفن
09365229083

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *